Mətbuatda biz

              Business Insight tərəfindən yayımlanan Elanlar Bülletenlər Sorğular      və mediada paylaşılan kontenləri incələyin.

              Business Insight tərəfindən yayımlanan Elanlar Bülletenlər Sorğular      və mediada paylaşılan kontenləri incələyin.

Paytaxt sakinləri hansı banka daha çox etibar edirlər?

“Azərbaycan banklarından ən çox hansı banka etibar edirsiniz?” sualına paytaxt əhalisinin əksəriyyəti “Unibank” cavabını verib. Ölkə bankları içərisində kredit məhsullarına görə daha çox əlçatan bank hansıdır sualına da Bakı sakinlərinin çoxu “Unibank” deyiblər. Bu nəticələr Business Insight Beynəlxalq Araşdırma qrupunun Bakıda əhali arasında keçirdiyi sorğu zamanı əldə edilib
• • •

Növbəti dəfə “ictimai rəy lideri” olan bank

“Business Insight” araşdırma qrupunun keçirdiyi rəy sorğusu nəticəsində “Bank of Baku” Azərbaycanın ən populyar bankı, Bolkart taksit kartı isə ən çox istifadə edilən kredit kartı olduğu müəyyən edilib. Paytaxt Bakı və ölkə regionlarında mindən çox respondent arasında keçirilən sorğuda “Bank of Baku” şəriksiz lider olub. “Krediti hansı bankdan almısınız?” sualına cavab verənlərin 38%-i
• • •

Maddi vəziyyətinin pisləşdiyini deyənlərdə artım

Azərbaycanın “Business İnsight” araşdırma şirkəti “İstehlakçı davranışlarına dair marketinq araşdırma hesabatı”nı təqdim edib. Hesabatda qeyd edilir ki, araşdırmanın məqsədi “istehlakçı davranışları” üzrə statistik məlumatlar istehsal etmək və il ərzində müqayisəli hesabat hazırlamaqdır. Araşdırma ölkənin bütün coğrafi zonalarını əhatə etməklə Bakı şəhəri daxil olmaqla Azərbaycanın 9 iqtisadi rayonunda, 20-
• • •

Norm Ustalar Klubu 2019-cu ilin Milli KSM layihəsi mükafatına layiq görüldü

KSM müsabiqəsinin mükafatlandırma mərasimi baş tutub. Müsabiqənin komissiya heyətini Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi, Azərbaycan Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi, Milli Məclisin İqtisadi Siyasət, Sənaye və Sahibkarlıq Komitəsi, Azərbaycan
• • •

Azərbaycanda “İnstagram” istifadəçilərinin sayında kəskin artıb

Azərbaycanda Instagram istifadəçilərinin sayı kəskin şəkildə artmağa davam edir. Fins.az xəbər verir ki, bu barədə sorğu “Business İnsight” tərəfindən aparılıb. Araşdırma göstərdi ki, 17-65 yaş arasında olanların az qala hər iki nəfərindən biri Instagram istifadəçisinə çevrilib. Yaş nisbətləri və gender baxımından Instagram auditoriyasının əsasını kişilər (kişi 52%; qadın 48%)
• • •

Azərbaycanda 60,1% əhali işini itirməkdən qorxmur

Business Insight – Karantin günlərində Bakı və 7 regionda yaşayan 1600 repondentin arasında keçirdiyi sorğuya görə 60,1% vətəndaş öz iqtisadi vəziyyətindən narahat deyil. Belə ki, sorğuda iştirak edən vətəndaşlardan 25,7%-i işini itirməkdən narahat olduğunu,11,4 faiz insan ,2.9%-i isə işini itirməkdən çox narahat olduğunu bildirib. Qeyd edək ki, repondentlərdən işini itirməkdən
• • •