• Ana səhifə
  • Haqqımızda
    • BİZ
    • MƏTBUATDA BİZ
    • ÜZVLÜKLƏRİMİZ
    • ŞİRKƏT TƏQDİMATI
    • ƏHATƏ DAİRƏSİ
    • ÜSTÜNLÜKLƏRİMİZ
    • REFERANSLARIMIZ
  • Sektorlar
  • XİDMƏTLƏR
    • KƏMİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • KEYFİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • GİZLİ MÜŞTƏRİ / KÖLGƏ MÜŞTƏRİ ARAŞDIRMALARI
    • PANEL ARAŞDIRMALARI
    • SOSİAL ARAŞDIRMALAR
  • Araşdırmalar
  • Əlaqə
Menu
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
    • BİZ
    • MƏTBUATDA BİZ
    • ÜZVLÜKLƏRİMİZ
    • ŞİRKƏT TƏQDİMATI
    • ƏHATƏ DAİRƏSİ
    • ÜSTÜNLÜKLƏRİMİZ
    • REFERANSLARIMIZ
  • Sektorlar
  • XİDMƏTLƏR
    • KƏMİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • KEYFİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • GİZLİ MÜŞTƏRİ / KÖLGƏ MÜŞTƏRİ ARAŞDIRMALARI
    • PANEL ARAŞDIRMALARI
    • SOSİAL ARAŞDIRMALAR
  • Araşdırmalar
  • Əlaqə
  • Azərbaycan
  • English
  • Azərbaycan
  • English
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
    • BİZ
    • MƏTBUATDA BİZ
    • ÜZVLÜKLƏRİMİZ
    • ŞİRKƏT TƏQDİMATI
    • ƏHATƏ DAİRƏSİ
    • ÜSTÜNLÜKLƏRİMİZ
    • REFERANSLARIMIZ
  • Sektorlar
  • XİDMƏTLƏR
    • KƏMİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • KEYFİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • GİZLİ MÜŞTƏRİ / KÖLGƏ MÜŞTƏRİ ARAŞDIRMALARI
    • PANEL ARAŞDIRMALARI
    • SOSİAL ARAŞDIRMALAR
  • Araşdırmalar
  • Əlaqə
Menu
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
    • BİZ
    • MƏTBUATDA BİZ
    • ÜZVLÜKLƏRİMİZ
    • ŞİRKƏT TƏQDİMATI
    • ƏHATƏ DAİRƏSİ
    • ÜSTÜNLÜKLƏRİMİZ
    • REFERANSLARIMIZ
  • Sektorlar
  • XİDMƏTLƏR
    • KƏMİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • KEYFİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • GİZLİ MÜŞTƏRİ / KÖLGƏ MÜŞTƏRİ ARAŞDIRMALARI
    • PANEL ARAŞDIRMALARI
    • SOSİAL ARAŞDIRMALAR
  • Araşdırmalar
  • Əlaqə
  • Azərbaycan
  • English
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
    • BİZ
    • MƏTBUATDA BİZ
    • ÜZVLÜKLƏRİMİZ
    • ŞİRKƏT TƏQDİMATI
    • ƏHATƏ DAİRƏSİ
    • ÜSTÜNLÜKLƏRİMİZ
    • REFERANSLARIMIZ
  • Sektorlar
  • XİDMƏTLƏR
    • KƏMİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • KEYFİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • GİZLİ MÜŞTƏRİ / KÖLGƏ MÜŞTƏRİ ARAŞDIRMALARI
    • PANEL ARAŞDIRMALARI
    • SOSİAL ARAŞDIRMALAR
  • Araşdırmalar
  • Əlaqə
Menu
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
    • BİZ
    • MƏTBUATDA BİZ
    • ÜZVLÜKLƏRİMİZ
    • ŞİRKƏT TƏQDİMATI
    • ƏHATƏ DAİRƏSİ
    • ÜSTÜNLÜKLƏRİMİZ
    • REFERANSLARIMIZ
  • Sektorlar
  • XİDMƏTLƏR
    • KƏMİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • KEYFİYYƏT ARAŞDIRMALARI
    • GİZLİ MÜŞTƏRİ / KÖLGƏ MÜŞTƏRİ ARAŞDIRMALARI
    • PANEL ARAŞDIRMALARI
    • SOSİAL ARAŞDIRMALAR
  • Araşdırmalar
  • Əlaqə

XİDMƏTLƏR

MARKETİNQ
ARAŞDIRMALARI

KEYFİYYƏT
ARAŞDIRMALARI

GİZLİ MÜŞTƏRİ
SORĞULARI

PANEL
ARAŞDIRMALARI

SOSİAL
SORĞULAR

  • (+994 12) 430 30 42
  • (+994 12) 430 00 70
  • (+994 12) 430 00 30
  • Həsən bəy Zərdabi küç, 88A , AZ1011
  • [email protected]

Business Insight International Research GROUP  Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.

© Bütün hüquqlar qorunur

Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.

  • (+994 12) 430 30 42
  • (+994 12) 430 00 70
  • (+994 12) 430 00 30
  • Həsən bəy Zərdabi küç, 88A , AZ1011
  • [email protected]

© Bütün hüquqlar qorunur

Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.

  • (+994 12) 430 30 42
  • (+994 12) 430 00 70
  • (+994 12) 530 64 55
  • (+994 12) 530 64 22
  • (+994 12) 430 17 77
  • Həsən bəy Zərdabi küç, 88A , AZ1011
  • [email protected]

© Bütün hüquqlar qorunur

Mystery Shopper Researches

    GİZLİ MÜŞTƏRİ

    ARAŞDIRMALARI

      Avtomobil sürücüləri tərəfindən
      dinlənilən radio kanalları araşdırma hesabatı

      Azərbaycanın ən çox dinlənilən radio kanalları məlum oldu

                Dinlənilən Radio
            Kanalları Araşdırması

        Dinlənilən Radio Kanalları Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

        COVID – 19 Karantin gündəliyi
        ARAŞDIRMA HESABATI

        Araşdırmanın məqsədi «Karantin dövründə

        insanların davranışları» üzrə statistik məlumatlar üzrə
        hesabat hazırlamaqdır

          “Həyat Tərzi - Fevral     2020 Araşdırması”

          Həyat Tərzi - Fevral 2020 Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

          Həyat Tərzi Araşdırması

          Business Insight şirkəti Bakı şəhərində əhalinin həyat tərzini
          öyrənmək məqsədi ilə həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir

            “Həyat Tərzi - Fevral     2020 Araşdırması”

            Həyat Tərzi - Fevral 2020 Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

            Həyat Tərzi Araşdırması

            Business Insight şirkəti Azərbaycanda əhalinin həyat tərzini öyrənmək məqəsədi ilə
            həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir

              «Call Bus 3» Araşdırması

              «Call Bus 3» (Omnibus Survey Series) Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

              CALL BUS 3

              Call Bus çevik marketinq
              tədqiqatları həlləri təklif edir.

                «Call Bus» Araşdırması

                «Call Bus» (Omnibus Survey Series) Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

                CALL BUS 2

                Araşdırmanın məqsədi

                “istehlakçı davranışları” üzrə statistika məlumatları istehsal etmək və il ərzində müqaysəli hesabat hazırlamaqdır.

                  Brend Mənsubiyyəti

                  Araşdırması

                  Brend Mənsubiyyəti Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

                  17-25 Aprel Karantin günlükləri

                  Koronavirus ilə bağlı karantin şəraitində evinizdə
                  ailənizlə birlikdə əyləncəli vaxt keçirmək üçün
                  nələr edirsiniz?

                    «Call Bus» (Omnibus Survey Series)

                    Araşdırmanın məqsədi

                    “istehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini”
                    öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu
                    istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır.

                      «Call Bus 2» Araşdırması

                      «Call Bus 2» (Omnibus Survey Series) Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

                      СКРЫТЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

                      КЛИЕНТА