Brend Mənsubiyyəti Araşdırma
Hesabatı

Aprel 2019

Bu araşdırmanın məqsədi istehlakçıların istifadə etdikləri markalar haqqında biliklərini ölçmək və eyni kateqoriyada ən çox istifadə edilən markaları və həmin markaları istifadə etmə səbəblərini ortaya çıxarmaqdır. Digər tərəfdən ilk ağla gələn markalarla və istifadə olunan markalar arasında fərqin olub-olmadığını müəyyənləşdirmək qarşıya məqsəd kimi qoyulmuşdur. Markanı daha geniş istehlakçı kütləsinə tanıtmaq, şirkət sahiblərinə markanın tanınması və istifadəsi barədə məlumat vermək baxımından bu araşdırmanın həyata keçirilməsi çox əhəmiyyətlidir. Çünki, marka istehlakçı qavrayışında özünə yer etməsi baxımından böyük əhəmiyyətə malikdir və mütləq şəkildə bu amil nəzərə alınmalıdır. Bu prizmadan baxıldığında, istehlakçı qavrayışında markanın necə yerləşdiyini və hər hansı bir marka haqqında söhbət getdiyində bu markaya istehlakçının münasibəti və onun haqqında nə düşündüyünü bilmək, marka sahiblərinə marka ilə bağlı nələr edə biləcəyinə dair mühüm məlumatlar verəcəkdir. Bu araşdırma nəticəsində ilin “ən dəyərli markaları”, “ən çox üstünlük verilən markaları”, “ən böyük şirkətləri” ilə tanış ola bilərsiniz. Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla Azərbaycanı təmsil edən 8 iqtisadi rayonda 1270 respondentlə həyata  keçirilib.

Bu araşdırmada aşağıdakı suallara cavablar axtarılmışdır.

  • Evinizdə əsasən hansı markalı qara dəmləmə çaydan istifadə edirsiniz?
  • Saçlarınız üçün hansı şampun markasından  davamlı olaraq istifadə edirsiniz?
  • Paltarlarınızı yuyan zaman yuyucu toz markalarından hansılarını davamlı olaraq istifadə edirsiniz?
  • Qablarınızı yuyan zaman hansı markalı qab yuyan vasitədən davamlı olaraq istifadə edirsiniz?
  • Hansı mobil operatorların xidmətlərindən istifadə edirsiniz, yəni, mobil nömrəniz hansı operatorlardandır?
  • Bəs,Əsas mobil rabitə operatorunuz hansıdır?

Araşdırma nəticələri ilə tanış olmaq üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

Brend Mənsubiyyəti Araşdırması

Brend Mənsubiyyəti Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

Brend Mənsubiyyəti Araşdırma
Hesabatı

Aprel 2019

Bu araşdırmanın məqsədi istehlakçıların istifadə etdikləri markalar haqqında biliklərini ölçmək və eyni kateqoriyada ən çox istifadə edilən markaları və həmin markaları istifadə etmə səbəblərini ortaya çıxarmaqdır. Digər tərəfdən ilk ağla gələn markalarla və istifadə olunan markalar arasında fərqin olub-olmadığını müəyyənləşdirmək qarşıya məqsəd kimi qoyulmuşdur. Markanı daha geniş istehlakçı kütləsinə tanıtmaq, şirkət sahiblərinə markanın tanınması və istifadəsi barədə məlumat vermək baxımından bu araşdırmanın həyata keçirilməsi çox əhəmiyyətlidir. Çünki, marka istehlakçı qavrayışında özünə yer etməsi baxımından böyük əhəmiyyətə malikdir və mütləq şəkildə bu amil nəzərə alınmalıdır. Bu prizmadan baxıldığında, istehlakçı qavrayışında markanın necə yerləşdiyini və hər hansı bir marka haqqında söhbət getdiyində bu markaya istehlakçının münasibəti və onun haqqında nə düşündüyünü bilmək, marka sahiblərinə marka ilə bağlı nələr edə biləcəyinə dair mühüm məlumatlar verəcəkdir. Bu araşdırma nəticəsində ilin “ən dəyərli markaları”, “ən çox üstünlük verilən markaları”, “ən böyük şirkətləri” ilə tanış ola bilərsiniz. Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla Azərbaycanı təmsil edən 8 iqtisadi rayonda 1270 respondentlə həyata  keçirilib.

Bu araşdırmada aşağıdakı suallara cavablar axtarılmışdır.

  • Evinizdə əsasən hansı markalı qara dəmləmə çaydan istifadə edirsiniz?
  • Saçlarınız üçün hansı şampun markasından  davamlı olaraq istifadə edirsiniz?
  • Paltarlarınızı yuyan zaman yuyucu toz markalarından hansılarını davamlı olaraq istifadə edirsiniz?
  • Qablarınızı yuyan zaman hansı markalı qab yuyan vasitədən davamlı olaraq istifadə edirsiniz?
  • Hansı mobil operatorların xidmətlərindən istifadə edirsiniz, yəni, mobil nömrəniz hansı operatorlardandır?
  • Bəs,Əsas mobil rabitə operatorunuz hansıdır?

Araşdırma nəticələri ilə tanış olmaq üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

Brend Mənsubiyyəti Araşdırması

Brend Mənsubiyyəti Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.