İstehlak Vərdişləri Marketinq
Araşdırması

İyul 2019

İstehlakçıların istehlak və alış vərdişlərini, bazardakı imkanları və bu sahələrdəki dəyişiklikləri görmək, məhsul və marketinq səylərinizi istiqamətləndirmək üçün bu araşdırmanı həyata keçirdik. Araşdırma süd məhsulları, taksi xidmətləri, market və supermarketlər, enerji içkiləri, diş məcunu, parfumeriya mağazaları, ticarət-əyləncə mərkəzləri, cinema – kinoteatr, avtomobil mühərrik yağları, təmir- tikinti boyaları kimi sektorları əhatə edir. Bakı şəhəri daxil olmaqla respublikanın 8 regionundan 1109 respondentlə planşet dəstəkli telefon sorğusu metodu istifadə edilərək sorğu keçirilmişdir.

Araşdırma nəticələri ilə tanış olmaq üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

Bu araşdırmada aşağıdakı suallara yer verilmişdir.

  • Hansı süd məhsulları istehsalçılarını tanıyırsız?

  • Sifariş taksidən istifadə edirsinizmi?

  • Daha çox hansı sifariş taksi xidmətindən istifadə edirsiniz?

  • Gündəlik tələbat mallarını əsasən haradan alırsınız?

  • Hansı supermarketdən daha çox alış-veriş edirsiniz?

  • Nə üçün həmin supermarketdən daha çox alış-veriş edirsiniz?

  • Hansı enerji içkisi markalarını tanıyırsız?

  • Hansı enerji içkisini alırsınız?

  • Hansı diş məcunundan istifadə edirsiniz?

  • Parfumunuzu əsasən hansı mağazalardan alırsınız?

  • Siz ailənizlə, dostlarınızla və ya iş çevrənizlə birlikdə daha çox hansı Ticarət-Əyləncə mərkəzlərini ziyarət edirsiniz?

  • Siz dostlarınızla və ailə üzvlərinizlə daha şox hansı kinoteatra gedirsiniz?

  • Avtomobiliniz varmı?

  • Avtomobilinizin mühərriki üçün hansı marka mühərrik yağlarından istifadə edirsiniz?

  • Hansı təmir-tikinti boya markalarını tanıyırsıznız?

Araşdırma nəticələrini əldə etmək üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

İstehlak Vərdişlərinə Dair Marketinq Araşdırması

İstehlak Vərdişləri Marketinq Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

İstehlak Vərdişləri Marketinq
Araşdırması

İyul 2019

İstehlakçıların istehlak və alış vərdişlərini, bazardakı imkanları və bu sahələrdəki dəyişiklikləri görmək, məhsul və marketinq səylərinizi istiqamətləndirmək üçün bu araşdırmanı həyata keçirdik. Araşdırma süd məhsulları, taksi xidmətləri, market və supermarketlər, enerji içkiləri, diş məcunu, parfumeriya mağazaları, ticarət-əyləncə mərkəzləri, cinema – kinoteatr, avtomobil mühərrik yağları, təmir- tikinti boyaları kimi sektorları əhatə edir. Bakı şəhəri daxil olmaqla respublikanın 8 regionundan 1109 respondentlə planşet dəstəkli telefon sorğusu metodu istifadə edilərək sorğu keçirilmişdir.

Araşdırma nəticələri ilə tanış olmaq üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

Bu araşdırmada aşağıdakı suallara yer verilmişdir.

  • Hansı süd məhsulları istehsalçılarını tanıyırsız?

  • Sifariş taksidən istifadə edirsinizmi?

  • Daha çox hansı sifariş taksi xidmətindən istifadə edirsiniz?

  • Gündəlik tələbat mallarını əsasən haradan alırsınız?

  • Hansı supermarketdən daha çox alış-veriş edirsiniz?

  • Nə üçün həmin supermarketdən daha çox alış-veriş edirsiniz?

  • Hansı enerji içkisi markalarını tanıyırsız?

  • Hansı enerji içkisini alırsınız?

  • Hansı diş məcunundan istifadə edirsiniz?

  • Parfumunuzu əsasən hansı mağazalardan alırsınız?

  • Siz ailənizlə, dostlarınızla və ya iş çevrənizlə birlikdə daha çox hansı Ticarət-Əyləncə mərkəzlərini ziyarət edirsiniz?

  • Siz dostlarınızla və ailə üzvlərinizlə daha şox hansı kinoteatra gedirsiniz?

  • Avtomobiliniz varmı?

  • Avtomobilinizin mühərriki üçün hansı marka mühərrik yağlarından istifadə edirsiniz?

  • Hansı təmir-tikinti boya markalarını tanıyırsıznız?

Araşdırma nəticələrini əldə etmək üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

İstehlak Vərdişlərinə Dair Marketinq Araşdırması

İstehlak Vərdişləri Marketinq Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.