- Həsən bəy Zərdabi küç, 88A , AZ1011
- [email protected]
Business Insight International Research GROUP Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
- Həsən bəy Zərdabi küç, 88A , AZ1011
- [email protected]
Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
- Həsən bəy Zərdabi küç, 88A , AZ1011
- [email protected]
Mystery Shopper Researches
GİZLİ MÜŞTƏRİ
ARAŞDIRMALARI
Avtomobil sürücüləri tərəfindən
dinlənilən radio kanalları araşdırma hesabatı
Azərbaycanın ən çox dinlənilən radio kanalları məlum oldu
COVID – 19 Karantin gündəliyi
ARAŞDIRMA HESABATI
Araşdırmanın məqsədi «Karantin dövründə
insanların davranışları» üzrə statistik məlumatlar üzrə
hesabat hazırlamaqdır
Həyat Tərzi Araşdırması
Business Insight şirkəti Bakı şəhərində əhalinin həyat tərzini
öyrənmək məqsədi ilə həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
Həyat Tərzi Araşdırması
Business Insight şirkəti Azərbaycanda əhalinin həyat tərzini öyrənmək məqəsədi ilə
həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
CALL BUS 3
Call Bus çevik marketinq
tədqiqatları həlləri təklif edir.
CALL BUS 2
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışları” üzrə statistika məlumatları istehsal etmək və il ərzində müqaysəli hesabat hazırlamaqdır.
17-25 Aprel Karantin günlükləri
Koronavirus ilə bağlı karantin şəraitində evinizdə
ailənizlə birlikdə əyləncəli vaxt keçirmək üçün
nələr edirsiniz?
«Call Bus» (Omnibus Survey Series)
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini”
öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu
istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır.