Araşdırmalar göstərir ki, insanlar rahatlaşdıqca tez-bazar hazırlanan yeməklərə (fast-food), avtomatik qurğulu mallara, o cümlədən bəyaz əşya mallarının istifadəsinə daha çox maddi vəsait xərcləməyə meyillənirlər.
Ölkəmizdə də bu tendensiya müşahidə olunduğundan Business Insight Bakı şəhərində «mətbəxin qəhrəmanı», «xanımların mətbəxdəki xilaskarı» hesab olunan «Qabyuyan Maşın» bazarının penetrasiyasını ölçmək məqsədi ilə bir neçə istiqamətli (Omnichannel) araşdırma
aparıb.
Business Insight International Research GROUP Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.