We in the press

Published by Business Insight Advertisements Bulletins Inquiries and examine the content shared in the media.

You can read the original version of the articles published in the press about the research carried out by Business Insight in the Azerbaijani language.

Published by Business Insight Advertisements Bulletins Inquiries and examine the content shared in the media.

You can read the original version of the articles published in the press about the research carried out by Business Insight in the Azerbaijani language.

Bakı sakinlərinin həyat tərzi haqqında araşdırma

Azərbaycan istehlakçısı haqqında Business Insight tərəfindən aparılan araşdırmada bir sıra brendlər ön plana çıxdılar. Vətəndaşlarımızın həyat tərzi haqqında aparılan bu araşdırma bir çox məqamı da üzə çıxardı. Azərbaycanda istehlakçıların həyat tərzi Bakı sakinləri əsasında araşdırıldı. Araşdırma haqqında ətraflı məlumat üçün xəbərimizi oxumağa davam edin. Azərbaycan istehlakçısı haqqında Business
• • •

Azərbaycanlıların Həyat Tərzi

Business İnsight şirkəti tərəfindən Azərbaycanda əhalinin həyat tərzini öyrənmək məqsədi ilə həyata keçirilən növbəti araşdırmanı sizlərə təqdim edirik. Keçən günlərdə Bakı Sakinlərinin Həyat Tərzi adlı maraqlı bir araşdırmanı yayımlamışdıq. İndi isə, yenidən Business İnsight şirkəti tərəfindən Azərbaycanlı əhalinin həyat tərzi haqqında məlumatlı olmaq üçün həyata keçirilən növbəti
• • •

Covid –19 Karantin gündəliyi

Koronavirusun yayılması səbəbi ilə dünyada istehlakçıların ehtiyacları və davranışları gündən–günə sürətli şəkildə dəyişir. Bakı sakinlərinin həyat tərzi və Azərbaycanlıların həyat tərzi adlı araşdırmaları sizlərlə ötən günlərdə paylaşmışdıq. İndi isə Business Insight şirkətinin karantin dövründə insanların davranışı haqqında öyrənmək məqsədli araşdırmasını təqdim edirik. Araşdırma Bakı da
• • •

BMM və “Kölgə müştəri” araşdırması

Business Insight şirkətinin öz təşəbbüsü və maliyyə departamenti tərəfindən maliyyələşdirilən “kölgə müştəri” tipləri bankların məlumat mərkəzlərinə zənglər edərək müştəri xidməti və davranış standartlarını qiymətləndiriblər. Karantinin davam etdiyi müddətdə onlayn xidmətlərə olan tələb artımını nəzərə alaraq, hər sahədə onlayn xidmətin təkmilləşdirilməsi hal-hazırda böyük önəm kəsb
• • •

İstehlakçı davranışlarının mahiyyəti və xüsusiyyətləri

Araşdırmanın səbəbi bu mövzunu öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu sahədə müəssisələri məlumatlandırmaqdır. Artıq müəyyən müddətdir ki, Business Insight tərəfindən aparılan bir sıra aktual və maraq doğuran araşdırmaları sizinlə bölüşürük. Məhsul və xidmət seçimi üzrə istehlakçı davranışlarının detallı şəkildə araşdırılması nəticəsində hazırlanmış maraqlı mövzulardan
• • •

“Karantin Günlükləri” ilə bağlı araşdırma

Araşdırmanın məqsədi karantinin ailə münasibətlərinə hansı formada təsir etdiyini ölçərək statistik hesabat hazırlamaqdır. Yaxın günlərdə Business Insight şirkətinin “İstehlakçı davranışlarının mahiyyəti və xüsusiyyətləri” ilə bağlı araşdırma hesabatını sizlərlə bölüşmüşdük. İndi isə eyni adlı şirkətin 17-25 Aprel 2020-ci il tarixində apardığı “Karantin Günlükləri” adlı növbəti maraq doğuran
• • •